Subject: FW: Küsimused Sawmill of Sadala ja Sawmill wood Product / MRK STOCK OÜ 17.02.2024 OÜ Vävars Bo Stenholm
From: "Bo Stenholm" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Sat, 17 Feb 2024 15:30:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Att: Margit Veskimäe / JUSTITSMINISTEERIUM  17.02.2024 OÜ Vävars

Tere

TEEMA:

Küsimused: Sawmill of Sadala ja Sawmill wood Product / MRK STOCK OÜ

Vaata allpool.

Tänulik et saada vastust meie küsimuste peale allpool.

Miks nad ei ole kustutatud äriregistrist juba ?

Parimate Tervitustega

Bo Stenholm / OÜ Vävars

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tel. 00372-56 22 38 70

Att: Kristjan Kurg – Äripäev 17.02.2024 OÜ Vävars

Tere

TEEMA: Vana artikel juulist 2023 ´´ Sawmill of Sadala / Sawmill wood
product ´´

Vaata uus maksuolukord allpool.

Me oleksime tänulikud et teada KUIDAS SEE ON VÕIMALIK ET NEED ETTEVÕTETEL
, VAATA ALLPOOL , ON LUBA ET JÄTKATA ?

MÕLEMAD ETTEVÕTTED ALLPOOL EI OLE ESITANUD ARUANDEID PÄRAST 2020.

Me oleksime tänulikud kui sa võiksid vaadata selle peale.

Faktid:

2 ettevõtet:

ETTEVÕTETE NIMED

MAKSUVÕLG KOKKU EURO

SELLEST AJATATUD VÕLG  MAKSUAMETIST

EURO

MITTE AJATATUD VÕLG MAKSUAMETIST

EURO

KOMMENTAARID

SAWMILL OF SADALA OÜ

10881007 18.06.2023

553.718

538.178

15.540

SAWMILL OF SADALA OÜ

10881007 17.02.2024

436.857

411.548

25.309

SAWMILL WOOD PRODUCT OÜ 14875096

18.06.2023

kuni 12.12.2023

Muudetud nimi pärast 12.12.2023

MRK STOCK OÜ

14875096

927.647

538.178

389.469

Sawmill of Sadala Oü tütarettevõte

100 %

SAWMILL WOOD PRODUCT OÜ 14875096

17.02.2024

kuni 12.12.2023

Muudetud nimi pärast 12.12.2023

MRK STOCK OÜ

14875096

1.080.596

411.548

669.048

Sawmill of Sadala Oü tütarettevõte 100 %

KOKKU 18.06.2023

1.481.365

1.076.356

405.009

KOKKU 17.02.2023

1.517.453

823.096

694.269

MAKSUVÕLG + 36.088 18.06.2023 – 17.02.2024

MITTE AJATATUD VÕLG + 289.260 !! 18.06.2023 – 17.02.2024

*	´´ Sawmill ´´ müüb praegu välismaal näiteks Rootsis ´´ DUMPING
HINDADE eest ´´.
*	Meie hankija Standwood on väga pahane nagu meie  , ja me ei saa
aru kuidas see tegevus võiks jätkata.

Me kaupleme peamiselt Standwoodi poolt ja me müüme välismaal. Natuke ka
Thermorylt.

Mõlemadel  Standwood ja Thermory on normaalsed hinnad ja maksavad
tulumaksud ja sots.maksud.

Hinnad meile Eestis:

STANDWOOD: Voodrilaud haab 15 x 90 x 2400 mm , A-klass , STP profiil =
2,77 EURO / met net meile.

                                         Voodrilaud TERMOhaab 15 x 90 x
2400 mm , A-klass , STP profiil = 3,43 / met net EURO meile.

               Thermory on natuke kallem kui Standwood. Viimane kord
detsembris 2022 me maksime 3,33 EURO / met net.

               Voodrilaud haab 15 x 90 x 2400 mm , A-klass , STP profiil.
Termo natuke tundmatu.

               Kui ma võtsin kontakti Sawmilliga märtsis ma sain hinnad
järgnevalt:

15 x 90 x 2400 mm HAAB = 2,5 EURO / met net.

15 x 90 x 2400 mm TERMOHAAB = 2,8 EURO / met net.

Maikuus meie klient Stockholmis ütles Tel.teel mulle et Sawmill on veel
alandanud nende hinnad ja pakunud järgnevad hinnad:

15 x 90 x 2400 mm HAAB = 2,1 EURO / met net.

15 x 90 x 2400 mm TERMOHAAB = 2,4 EURO / met net.

JÄRELDUS: Sawmilli hinnad on praegu 25 – 30 % madalamad kui Standwood ja
võib-olla 35 – 40 % madalamad kui Thermory.

Meie klient on ostnud selliste hindade eest ja ma nägin Sawmilli materjali
kui ma külastasin kliendi

1 nädal tagasi Stockholmis.

Ma kontrollisin ka Sawmilliga ´´ Erki ´´ maikuus kui need hinnad olid
korrektsed. Vastus oli JAH.

Nad tahavad jätkata selliste hindadega…..

               Me = meie ja Standwood on praegu kaotanud selle äri.

               Isiklik mõtte: Sawmill ei oska maksta maksuvõlga kunagi.
See on teadlik suur maksupettus.

               Nad ei maksa nende makse JA NAD KASUTAVAD MAKSUAMETI ´´
KREDIITI ´´ SELLEKS ET KONKUREEIDA VÄLJA TEISI FIRMASID KES MAKSAVAD MAKSE
KORRALIKULT JA ESITAVAD

               AASTAARUANDEID KORRALIKULT.

               KUIDAS SEE ON VÕIMALIK ET NAD OSKAVAD JÄTKATA ?

               Ja teised normaalsed konkurrendid kannatavad ja me müüme
vähem selle tõttu ja me maksame vähem makse riigile

               sellepärast.

               TÄNULIK KUI TE VÕIKSITE UURIDA SEDA.

               Bo Stenholm / OÜ Vävars

               [email-masked] <mailto:[email-masked]>

               Tel. 56 22 38 70

               Joa Tänav 3A , korter 25 , 101 27 TALLINN.

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>